Belépés

FõoldalHírekKeresésOldalakNévjegyekRegisztrációBelépés

Témáink
Természetgyógyászat
Vérnyomás
Szemünk világa
Légutak
Testünk motorja
Táplálkozás
Börproblémák
A máj
Cukorbetegség
Gyermekegészség
A bőr ami véd
Koraszülés
Gyermektáplákozás
Főoldal

Kedvencekhez Egészséges kávéforgalmazó
2016-02-28 18:17:08

Kedvencekhez Mire jó még a hagyma ?
2015-10-12 14:30:07

Kedvencekhez Gyógytorna Eger
2015-09-18 11:32:03

Kedvencekhez Egy kínai mondás szerint “Az életöröm a talpunkból árad”
2015-07-21 17:27:17

Kedvencekhez 7 élelmiszer
2015-05-05 21:23:16

Kedvencekhez A menopauza tüneteinek enyhítésére
2014-11-17 09:47:36

Kedvencekhez A szv védő
2014-11-17 09:35:24

Kedvencekhez CUKORBETEGSÉG EGYIK ELLENSZERE A FÜGELEVÉL
2014-09-14 17:41:24

Kedvencekhez Hogyan szabaduljunk meg a bőr barna elváltozásaitól, foltjaitól
2014-06-08 13:20:28

Kedvencekhez 10 gyulladáscsökkentő étel ami tényleg hat
2014-06-08 11:47:11

Mit szépítsük. Egy bizonyos ponton minden második nő hüvelyi egészségével baj van. Szerencsére van néhány olyan élelmiszer, ami kimondottan orvosolni tudja ezt a problémát.
2015-05-05 21:23:16

7 élelmiszer

Talán első olvasatra furán hangzik, de ehetsz olyan élelmiszereket, amelyek segítenek abban, hogy egészségesebb legyen a hüvelyed. Íme a lista!

1. Tőzegáfonyalé

A tőzegáfonya leve tele van savas vegyülettel, mely felvesz a harcot a rossz baktériumok, elleni küzdelemben, és segít megelőzni a húgyúti fertőzéseket. Válassz természetes, hozzáadott cukor nélküli áfonya italt!

2. Joghurt
A joghurtban lévő jó baktérium kultúrák ugyancsak szükségesek az egészséges hüvelyhez, ugyanis segít egyensúlyban tartani annak pH-ját. A sima joghurt is finom, de ízlésed szerint bármilyet fogyaszthatsz a cél érdekében.

3. Fokhagyma
Szükség van egy jó okra, hogy fokhagymát fogyassz? Máris mondjuk. A fokhagyma antibakteriális és gombaölő tulajdonságokkal rendelkezik. Nyersen, főve vagy tabletta formájában egyaránt alkalmazhatod. Gyakori fogyasztása megszabadít a gombás fertőzésektől.

4. Étcsokoládé
Az ok, ami miatt az étcsokinak olyan sok jótékony hatása van az a magas flavonoid tartalmának köszönhető, amely a természetben a növényekben található meg, és fokozza a szervezet antioxidáns-szintjét. Számos tanulmány kimutatta, hogy azok a nők, akik naponta esznek egy sor keserűcsokoládét, jelentősen jobb általános szexuális egészségnek örvendenek, mint csokit nem fogyasztó társaik.

5. Víz
A megfelelő mennyiségű víz napi szinten történő elfogyasztása nemcsak általánosságban a szervezetre és az agyra van jó hatással, de a vaginádat is hidratálja.

6. Friss gyümölcsök és zöldségek
A növényi alapú ételek, élelmiszerek fogyasztása csökkenti a menstruációs görcsöket, javítja a bőr minőségét, ráadásul segíti, hogy könnyebben orgazmushoz juss. Ezért is fontos a vitaminokban (elsősorban B6 és kálium) és ásványi anyagokban gazdag étrend, valamint a leveles zöldségek fogyasztása.

7. Diófélék és magvak
Magvak és diófélék magas E-vitamin tartalma, megakadályozza a hüvelyszárazságot. Az olajos magvaknak, mint a mandula és a tökmag magas a cinktartalma, ami segít a viszketés elleni küzdelem és szabályozza a menstruációs ciklust.

Forrás: kiskegyed.hu



Nyomtatóbarát változat |
Barátomnak küldöm |
Felhasználói név
Jelszó
Elfelejtette jelszavát?

Kedvencekhez Egészséges kávéforgalmazó
2016-02-28 18:17:08

Kedvencekhez Mire jó még a hagyma ?
2015-10-12 14:30:07

Kedvencekhez Gyógytorna Eger
2015-09-18 11:32:03

Kedvencekhez Egy kínai mondás szerint “Az életöröm a talpunkból árad”
2015-07-21 17:27:17

Kedvencekhez 7 élelmiszer
2015-05-05 21:23:16

Kedvencekhez A menopauza tüneteinek enyhítésére
2014-11-17 09:47:36

Kedvencekhez A szv védő
2014-11-17 09:35:24

Kedvencekhez CUKORBETEGSÉG EGYIK ELLENSZERE A FÜGELEVÉL
2014-09-14 17:41:24

Kedvencekhez Hogyan szabaduljunk meg a bőr barna elváltozásaitól, foltjaitól
2014-06-08 13:20:28

Kedvencekhez 10 gyulladáscsökkentő étel ami tényleg hat
2014-06-08 11:47:11


developed by Centrumnet Systems